Snart jul!

Puh! Kom just hem från en heldag på stan och har köpt de flesta julklappar. Har köpt till mamma, Daniel (+hans födelsedagspresent), Nils och John. Har kvar att köpa till pappa, tjejerna (vad ska jag köpa?) och Erik. Gick först med mamma och köpte mormors 70-årspresent och sedan träffade jag Maja och fikade och gick på stan lite till. Det var jättekul att träffa Maja och jag lyckades faktiskt få lite julkänslor! Får se när jag orkar gå på stan igen och köpa resten. Vill köpa nåt att ha på mig på juldagen och nyårsafton också, men vet inte vad... Imorrn har jag tänkt att jag och Daniel ska ta oss ut i farmors skog och hugga en julgran. Daniel är dock inte invigd i den planen än, så vi får se hur det blir.

Ikväll är det möjligt att det blir bio, men det är också osäkert. Imorrn kväll skulle vi egentligen fira mormor, men det blev uppskjutet tills på måndag, så vi får se vad det blir då. Tror inte att jag orkar festa iaf. Har lite ångest över uppsatsen men tror ändå att jag ska vara ledig från den i helgen och försöka ta tag i den nästa vecka... Vill bara ha jullov!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, kom till mig jullov!!!

2006-12-16 @ 12:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback