Det är över nu

Har varit lite dålig på att blogga den senaste tiden. Har haft för mycket att göra helt enkelt. Men nu är det över! Hade mina sista lektioner i torsdags. Har väldigt blandade känslor för inför att praktiken är över för den här gången. Det har varit så otroligt kul och lärorikt att ha praktik med samtidigt har man haft så sjukt mycket att göra också, så det är både och. Är skönt att slippa att alltid tänka på vad som kommer att hända under nästa lektion och hur det kommer att gå men jag kommer verkligen att sakna eleverna. Praktiken har iaf fått mig att inse att jag verkligen vill bli gymnasielärare, så på det sättet har det verkligen varit bra.

Pusta ut får jag dock inte göra än. På fredag ska VFU-uppgiften lämnas in och jag har inte skrivit någonting på den än. Ska till Umeå på måndag men resten av veckan blir det att kämpa med den. Sedan blir det uppsatsskrivande. Har inte bestämt vad jag ska skriva om än och måste göra det tills på måndag. En bra grej med uppsatsskrivandet är att jag inte kommer att behöva åka till Umeå så mycket innan jul. Tror att jag bara behöver åka dit två gånger till faktiskt, vilket känns väldigt skönt.

Igår hade jag, Daniel och Anna Idolkväll. Riktigt trevligt! Bra att Markus vann och inte tönt-Erik. (Förlåt Sandra.) Synd bara att vinnarlåten sög big time och Markus första singel måste vara så dålig. Trevligt var det iaf att Darin fick vara med lite...då blev jag glad. =) Ikväll ska vi till Rickard och Jenny och dricka glögg. Ska bli kul att se lilla Alice igen. Hon har förmodligen blivit mycket större sedan sist och det ska bli kul att se. I morgon ska jag och Daniel följa Josefina och Hans på teater och se Romeo vs Hamlet, vilket ska bli mycket trevligt! Har inte varit på teater sen jag och Josefina gick på sommarteatern. Hon är som min teaterkompis. =)

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback