Eftermiddag, aprilsol. Staden inte så stilla.

Tjohoo!

Solen skiner! Känns underbart, snälla snö försvinn...! Har väntat länge på att få använda vårjackan och det börjar närma sig nu.

Har nyss bokat klipptid på Attityd och jag längtar så. Har inte klippt mig på jättelänge och håret är verkligen risigt. Ska klippa mig 5/5 och det passar superbra, är nämligen samma dag som vi från Skellefteå ska ha en liten klassfest! Ska bli kul!

Just nu sitter jag och försöker undvika att börja på hemtentan... Har inte ens valt ut en dikt som jag ska analysera...blä. Tur att jag är ledig imorrn och på fredag, så då ska jag försöka göra klar den. Måste skriva två dikter också till lyrikprogrammet som vi ska framföra på tisdag. Har bestämt att vår grupp ska ha ett pendlartema, eftersom att vi är ju just pendlargruppen. Alla andra i min grupp är jätteduktiga, så det blir en utmaning att försöka få till en dikt som kan mäta sig med deras. Vill ha inspiration, men förmodligen kommer jag nog bara att krafsa ner nåt på söndagkväll. Får prova men Josefinas tips och lyssna på lite Rolf Wikström - då kommer nog inspirationen. =)

Missa inte OC ikväll!





Kommentarer
Postat av: Josefina

Du kan få några tant strul låtar att få inspiration från också :P

21.00 kanal 5. går inte att glömma!

(förresten så tror jag att dina dikter kommer att dli super!)

Postat av: Josefina

Bli ska det förresten stå, inte dli

2006-04-19 @ 16:00:34
URL: http://alleine.blogg.se
Postat av: Josefina

O.C var typ inte så spännande. Blev nästan lite besviken.

2006-04-19 @ 23:46:05
URL: http://alleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback