Torsdag

Tenta i morgon då. Det har jag helt förträngt ikväll och roat mig med andra saker i stället. Med Facebook och ett visst ägg till exempel. Men inte tillsammans. Usch.

På lördag fyller min mamma år, så jag antar att det är min dotterliga plikt att åka till Skellefteå i helgen. Hade ju varit skoj att stanna i Umeå och tentafesta lite, men nej, det blir det inget av. Får ge Station 8 ett besök i stället kanske. Då blir Marklund nöjd i alla fall.

Innan jag åker till Skellefteå ska jag i alla fall hämta ut min nya telefon. Tidigast kl 16 i morgon finns den att hämta. Det sög ju också eftersom jag hade tänkt åka med bussen kl 16. Men här kompromissar jag inte. Telefonjäveln ska med till Skellefteå.

Sen var det nog inget mer.

Kommentarer
Postat av: Friede

Tack för infot om ägget...

Postat av: Elin

My pleasure. :)

2010-01-15 @ 19:56:13
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback