Ingen ursäkt längre

Jag är ju verkligen bra på att bygga på min uppsatsångest genom att göra andra saker än att skriva. Jag har till exempel sett klart alla säsonger av Entourage och känner samma tomhet som jag alltid gör när jag sett ut en serie. Denna gång är det mest en viss Ari Gold som jag kommer att sakna. Det är verkligen inte hälsosamt att bli kär i tv-seriekaraktärer.

Jag har dessutom spelat en hel del på mitt nya datorspel Cities XL som går ut på att man ska bygga städer. Det var verkligen beroendeframkallande de första timmarna, men nu när jag har fått kläm på hur man ska göra är det inte riktigt lika kul längre. Som tur är.

En annan grej som tar upp mycket tid är att prisbevaka och sukta efter Samsungs Ultra touch-mobil som jag vill ha. Tyvärr var jag inte tillräckligt snabb för att köpa den på OnOffs mellandagsrea för tusenlappen billigare än på alla andra ställen så den hann ta slut där och nu vill jag bara att den ska bli lika billig någon annanstans så att jag kan köpa den där i stället. Det går dock lite dåligt. Så typiskt när jag verkligen har bestämt mig för att det är den jag vill ha.

Nyårs var förresten en hit. Jag ska lägga upp bilder sen. Och i morgon blir det fest med Marklund igen! SEN ska jag ta tag i uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback