Helgen

Nu är jag tillbaka i Umeå igen efter en lagom trevlig helg i Skellefteå.

I fredags var jag bara hemma med familjen och såg Baksmällan. Detta resulterade i en mycket hemsk dröm som handlade om att jag vaknade upp dagen efter en hård partykväll och hade en stor tatuering från axeln ända ner till handen. Tatueringen föreställde Brad Pitt som var utklädd till apa. Snacka om att jag var lättad när jag vaknade upp och insåg att det bara var en dröm.

Igår firade vi mamma som fyllde år. Anna och Malin kom och joinade oss på kalaset och vi drack öl och spelade en musiklek med mina släktingar. Efter det blev det utgång på Station 8 (inte för mina släktingar tack och lov) där allt var precis som det brukar.

Idag var jag tvungen att åka till Umeå ganska tidigt eftersom jag och Frida ska vara buddysar åt utbytesstudenterna den här terminen och hade första träffen med alla andra gruppledare idag. Nästa träff är i morgon 07.30. Skoj. Sen kommer vi att ha träffar nästan varje kväll den första veckan och jag kan gissa att det blir en hel del festande. Buddyprogrammet har nämligen ett avtal med alla studentpubar som innebär att i alla fall en pub ska vara öppen varje kväll under de första tre veckorna. Ajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback