Galet

Puh. Har varit på universitetet i 12(!) timmar idag och är nu äntligen hemma. Vi hade kursintro till CK3, där vi fick info om schema, basgrupper med mera. Positivt är att jag hamnade i samma basgrupp som Johanna och att kursen verkar relativt lugn, i alla fall om man jämför med alla tyskkurser jag har läst. Negativt är att jag inte är intresserad av kursens innehåll för fem öre. Känns dock skönt att de flesta som jag läser med också är inställda på att vi ska göra så lite som möjligt, så länge vi klarar kursen.

Senare idag träffade jag och Frida buddygruppen som vi är gruppledare för. Vi bestämde aktiviteter för de kommande veckorna och jag insåg hur fullt upp jag kommer att ha det framöver. Bara i veckan ska vi: träffa våra internationella studenter och gå på Krogen Krogen i morgon, leka snölekar med studenterna på onsdagkväll, ha team building på lördag dag och gå på international pub på Rex på lördagkväll och gå på Skogis på söndag. Jag som redan är dödstrött.

Dessutom ska jag jobba i morgon och skicka in en färdig uppsats på fredag. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback