Söndag

Är lite bakis och småirriterad. Är irriterad över att det inte verkar finnas durkslag här i Tyskland och att man måste hålla pastan genom världens minsta sil. Är också irriterad över att vi bor granne med en kyrka som av någon anledning har hållit på ringa i klockorna hela dagen. Dessutom är jag lite irriterad för att jag inte får föra över bilderna från Fridas kamera förrän hon själv lagt upp bilderna. Så tyvärr får ni inte se några fler bilder just nu. (Ska sno kameran från Frida när hon inte ser.)

Eller okej, här är en bild som demonstrerar vad vi gör mest hela tiden.


Nu blev jag irriterad över att jag har världens segaste internet också.

Jag lagade förresten middag till Frida idag, men hon var för bakis för att äta. Hon går mest omkring utan byxor idag och ligger i sängen.

Helgen har för övrigt varit väldigt lustig.

Ja, det var nog allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

2009-11-16 @ 00:14:10
Postat av: Malin

Nu är du ju gone igen... kom igen och berätta något kul för oss! Eller är du upptagen med annat...? :P

Postat av: kusin pär

kom ihåg att dricka fulda öl=)

2009-11-22 @ 15:14:07
Postat av: Elin

Jag har frågat efter Fulda, men det verkar inte finnas här i Rostock. Det finns nog bara i ett visst område i Tyskland, tyvärr...!

2009-11-22 @ 18:21:26
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback