Valborgsbilder

Igår var det fest hos Jo-Hanna! Till en början var vi inte så många, men lite senare blev det full fart.

 Johanna och Jo-Hanna
 Jättekul att Johanna peppade upp sig och hakade på!
 Jo-Hanna och Per
 Jag blir fotad av Johanna
 AK var med en stund
 Hjärteprutt!
 Fina tjejer
 Känns som att jag har en exakt likadan bild någonstans...
 Förfest!
 Innan vi gick ut på Corona tryckte jag och Johanna i oss en korv!
 Sen minglade vi runt en hel del
 Jo!
 Frida och hennes ragg för kvällen ;)

Det var trevligt på Corona, men på slutet blev jag lite för nykter och trött så jag drog hem till Micke och åt mat. Känns skönt att vara relativt pigg idag och nu ser jag framemot en mysig hemmakväll. Tack för igår allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback