Några av veckans mobilbilder

 Frida cyklar i Lindis och har verkligen skitkul.
 Utsikt från Fridas korre.
 Prommis på Nydala medan Micke städar sin lägenhet. Jag ville inte komma in medan det var ostädat.
 Vill man gärna se Nyhetsmorgon och inte har någon egen tv som funkar, får man se till att sova hos någon som har det.
 Min skola/arbetsplats för tillfället.
 Så fin var min hand efter att jag hade bytt cykelslang tidigare idag. Snacka om att jag var förbannad innan det var gjort.
 Annika och Ida på NH:s bartömning ikväll.
 Frida var också med och fick sitta på en ministol.
 Vi tävlade i musikquiz och vann biljetter till kajfesten på yranfredagen!
 Jag gjorde en tidigkväll och en person från den här långa kön fick komma in då jag gick ut...

Nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha ja ser galen ut på första kortet!

...Och man ser knappt hur kort stolen är som jag sitter på.

På lördag smällere!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback