Würzburg del 7

Hade tänkt lägga upp lite bilder, men internet krånglar så det går inte så bra. Igår var vi ute och lyckades fastna på ett par mingelbilder. Kolla här.

Vi var ute till klockan fyra i natt och hann sova cirka tre timmar innan det var dags att träffas i morse. Wiho. I eftermiddag har jag i alla fall powernapat lite så att jag orkar vara vaken ikväll. Vi ska iväg och se tyska Top Model på storbilds-tv på ett uteställe. (Varför har de inte så i Umeå??? Hade varit nåt för onsdagshängsgänget!) Men det blir ingen sen kväll, för i morgon bitti börjar hemresan!

Nu har jag verkligen hemlängtan alltså. Jag saknar min säng, mitt badrum, lilla hjärtat, alla kompisar och Sverige överhuvudtaget! Jag blir bara mer och mer hemkär för varje gång jag åker bort.

På lördagmorgon är jag åter i Umeå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback