Vad ska jag göra i sommar?

Jag börjar få lite panik över vad jag ska göra i sommar. Slängde iväg några ansökningar till sommarkurser (Politisk filosofi, Professionella samtal, Histora A1 och A2) ifall det skulle bli som de två senaste somrarna. Vill dock helst slippa läsa sommarkurser i år och låna på mig mer pengar, men om jag vill jobba på samma ställe som förra sommaren blir det bara drygt en halvtid och då behövs det en till inkomst.

Har i alla fall tänkt skicka iväg några ansökningar till andra jobb och se om jag har tur och får nåt. Det vore inte dumt att få en heltidsjobb och tjäna ihop lite pengar för ovanlighetens skull.

Tips på jobb mottages gärna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Olearys i Skell behöver folk till i sommar tror jag, och du kan nog tjäna väldigt bra där - Helena sa i måndags att hon tjänade ca 20 papp + dricks varje månad förra sommaren...(efter skatt) men då är det ju lite obekväma arbetstider om man vill lattja mycket på sommaren, men det är ju bara att ta ställning om det är värt att man inte kan vara ute varje kväll :)

Postat av: Elin

Ställning tagen: inte värt.

2009-03-18 @ 11:47:44
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Malin Berglund

Ja, då får du skylla dig själv. Latmask.

2009-03-18 @ 20:25:27
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback