Tisdag

Oj, vilka slappa dagar jag har haft nu. Mamma och Leif är typ de enda personerna jag har träffat och jag har upphållit mig med att spela Sims 3, plugga lite och se hela säsong 1 plus de avsnitt som finns på säsong 2 av Paris Hiltons´ My New BFF. Fantastiskt kul.

Idag gick jag i alla fall en prommis broarna runt medan jag lyssnade på en föreläsning till min sommarkurs.


 Öltälten på plats inför Stadsfesten...
 Sen såg jag bil-jan!
 Låg ute på gräsmattan och läste kurslitteraturen som är på engelska. Tröttnade ganska snabbt och läste i stället en tysk deckare som jag lånat av Max.

I morgon måste jag åka till Umeå en sväng och få lite mer butikschefsutbildning. Men efter det åker jag tillbaka till Skellefteå och gör årets första stadsfestsbesök!

Kommentarer
Postat av: ylva

vad läser du för sommarkurs? en där boken har jag också läst! ;)

2009-07-01 @ 11:35:30
Postat av: Elin

Politisk filosofi som nätkurs. Är perfekt att jag kan fråga Micke om allt eftersom han också har läst den kursen. Men bra, då vet jag att jag kan fråga dig också. :-P

2009-07-01 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback