Helg

Gårdagen var väldigt mysig och trevlig. Jag, Jo-Hanna, Jelena, Olov, Emma och Jenny drack lite vin hemma hos mig och gick sedan ut på TC.

 Vi lekte lite lekar, spelade 3D-luffarschack och gitarr ( i alla fall Olov).
 Jelena och jag.
 På bussen som kördes av världens snällaste chaufför. (Jag vinkade när vi kom springandes över Minervaparkeringen och han stannade och väntade på busshållsplatsen. Det är annat än busschauffören som blev sur när jag ville fylla på busskortet och knuffade iväg mig.)

Idag har jag jobbat hela dagen och snart ska jag iväg på fest hos Anna L-S!

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar hänget när ja ser bilderna på er sötisar! :(

Postat av: Elin

Ja, nu får det vara nog på den här sommaren så att du kommer upp igen! :P

2009-06-29 @ 00:23:29
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback