Lilla julafton

Igår hade jag, AK, Annika, Frida, Ida, Johanna och Jo-Hanna lilla julafton. Vi åt god mat, drack vin, bytte julklappar och hade det hur mysigt och trevligt som helst. Det var lätt en av årets bästa kvällar.

 Matlagning... Jag och Jo-Hanna var team Joel och gjorde en god men degig cheescake.
 Annika hade ansvar för strykningen av duken och jag fick i uppdrag att "leka" under den.
 Frida och Johanna, jag och Annika.
 Paketöppning...
 Johanna fick presenten som jag hade köpt.
 Och Annika fick ett roligt spel av Frida.
 

Sen skulle vi ta en gruppbild, men jag lyckades aldrig hitta självutlösaren på kameran. Det här är den enda bilden jag fick till.

Beskriver kvällen ganska bra!

Kommentarer
Postat av: ylva

Åh om jag inte hade umeålängtan innan så gjorde dom här bilderna i alla fall susen! Snart kommer jag och myser med er också ;)

2009-12-13 @ 23:03:24
Postat av: lyol

go team joel!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback