Hemma

Och hur känns det? Jo det är:

...ovant och konstigt efter att ha levt ett helt annat liv i ett par veckor.
...skönt att bekvämt att vara tillbaka i lägenheten och det normala.
...tråkigt och ledsamt att redan sakna alla i Rostock.
...roligt att snart få träffa alla som jag saknat så mycket.
...ensamt att vara helt själv och utan Frida för första gången sen vi åkte.
...gruvsamt att påbörja det seriösa livet med mycket mer studerande och mycket mindre fest.
...förvirrande att ha så delade känslor.

Dessutom är jag jävligt trött efter tolv timmar på resande fot (lite bakis dessutom). I morgon blir det nya tag och endast en tvåtimmarsresa till Skellefteå.


Sista natten hos Abrahams! Jag kommer att sakna sömnsvammlet!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kommer sakna sömnsvammlet jag med, även om det va jag som stod för det mesta av det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback