Saker jag måste komma ihåg

  • Köpa en ny kudde vid nästa Hemtex-rea
  • Höra av mig till folk
  • Inte spendera så jäkla mycket pengar
  • Alltid säga till frisören att överhåret ska vara längst
  • Sluta läsa Kissies blogg
  • Lämna igen en bok på UB, som jag haft cirka tre månader för länge
  • Använda Flux
  • Läsa alla brev från myndiheter i stället för att bara lägga dem på köksbänken
  • Inte köpa hem flingor eller müsli
  • Ta bort skräpmail innan jag har 400 olästa mail i inkorgen
  • Städa byrån och bokhyllan
  • Komma ihåg ovanstående

Kommentarer
Postat av: Maximilian

varför ska du inte köpa hem flingor?

Postat av: Elin

Jag är flingmissbrukare.

2009-08-21 @ 23:03:22
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback