Bilder från i lördags

Lördagkvällen var hur bra som helst! Vi förfestade hemma hos Isabelle och det var jättekul att träffa alla.

 Sandra var söt som socker.
 Isabelle och Josefine.
 Malin och Linnéa!
 Anna och Stefan var med och jag fick prata lite tyska..!
 Förfest...
 Anna, Linnéa och jag på Station 8.
 På Station sprang vi runt och minglade, dansade och tjollrade på.
 Och så träffade jag ju Brolle! (...vilket ju händer med jämna mellanrum. Och varje gång blir han utsatt för min kamera...) Mamma blev avis och önskade att det var hon som fick vara med på bild tillsammans med sin största idol i stället. Hehe. (Killen i mitten kunde gärna ha fått skitit i att vara med dock...)

Det var en mycket trevlig helg i Skellefteå, men nu är jag tillbaka i Umeå. Och jag har vårkänslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback