Bilder från i lördags

I lördags var det grillpremiär hos Linnéa! Snacka om att jag hade längtat efter det. Soligt var det ute och maten blev kanongod.

 Frida på väg till Linnéa
 Försök till öppning av champagneflaska med kniv...
 Philip lyckades fånga spektaklet på film

Och så tog vi såklart den traditionella grillbilden!


...och ett par andra grillposebilder

 På väg mot fest på Liljansberget. Linnéa "Sex and the city-posar"...
 Även här försöker Linnéa posa i bakgrunden, men det var ju faktiskt bierpongbordet jag ville ta kort på...
 Trubadur med allsång
 Linnéa och Malin
 Ajlin och Elfriede
 Och Malin och weirdtjejen, haha

Av utgången önskar jag att jag kunde komma ihåg mer. En kolhydratsfri Elin brukar inte vara en bra kombination med alkohol. Men men, jag får fila på det. Bättre lycka nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Malin Berglund

Tack för att jag fick vara med på en grillbild :)

Intressant (eller jäkligt jobbigt) att jag lyckades se weirdare ut än weirdtjejen...haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback