Andra delen av veckan

Nu börjar jag bli lite pepp inför sista delen av veckan, med vissa undantag.

I morgon till exempel har vi fortbildningskurs med tysklärare 8.30 - 18.00. Inte vad jag är van vid, direkt. På kvällen hoppas jag att jag orkar med en eventuell spel- eller filmkväll med Ylva (som förärar oss Umeåbor med besök i helgen) och resten av gänget.

På fredag är det också kurs från och med kl 8.30 som gäller. Denna gång håller vi endast på till kl 15 och efter det blir det något glas vin på NH:s EPP. På kvällen blir det lugn myskväll och uppladdning inför lördagen.

På lördag dag har jag inga planer, men på kvällen är det fest. Det blir troligtvis omväxlande party hos Emma och hos Micke. Bra att det är nära så att man kan gå mellan. Jag hoppas lite på att vi kan gå ut på TC...har hört att det har varit bra drag där de senaste helgerna och på lördag är det 90-talskväll...det låter väl inte dumt, Ylva? Och Jo-Hanna?

På söndag hoppas jag att jag är tillräckligt pigg för att gå på Skogis, men vill inte boka in något.

Så.

Kommentarer
Postat av: ylva

jag är inte alls främmande för 90 tals kväll på tc, dom har väl gjort om lite där om jag inte missminner mig, kan säkert funka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback