Nu är det höst

Det är förjävligt att vi går till kl 17 nästan varenda dag. Jag är helt slut ju. Det muntliga provet idag gick halvdåligt; jag kom inte på ord och stakade mig hela tiden. Men med tanke på att vi pratar tyska hela dagarna kommer nog talet att bli bättre relativt snabbt. Det ser jag framemot. Jävlar vad jag ska briljera då.

Jag är jätteglad över att det sociala livet börjar komma igång igen. Ikväll blir det Idolpremiär hos Linnéa och i helgen blir det fest hos Johanna och Martin. Nästa vecka ska vi köra igång med onsdagshängen, som jag verkligen har saknat i sommar. Det blir toppen. Jag har varit lite socialt utsvulten.


Kommentarer
Postat av: Annika

På tal om onsdagshängen... jag kommer inte kunna vara med riktigt på dem här framöver, för jag börjar en kvällskurs i kvinnolitteratur som går onsdagskvällar. Känns trist att missa det, men jag är klar om ett par månader, så då kan jag vara med igen sen!

Postat av: Elin

Nej! Onsdagshängen är ju obligatoriska ju!

2008-09-03 @ 21:53:53
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback