Mitt familjsökande hittills

Har ju som blivit inne på där här med att åka till USA som au-pair i sommar. Har registrerat mig på en massa au-pair-sidor, för att kolla runt lite. När man har gjort en profil kan familjer adda profilen som sin favorit, vilket man får ett mail om.
Den enda familjen som hittills har addat mig som favorit är en handikappad man, som söker någon slags personlig assistent. Inte direkt vad jag hade tänkt mig...

Såg även den här annonsen:

"Hi, this job would not include taking care of children, but rather 3 guys. Not asking much except cleaning and a few errands. we are all succesful, young and fun. live in a great area and have a great place. let me know if this intersts you and we can discuss $. the amount of work would probably permit you to have another part time job. thanks

Looking for a young (20-28), fun, good looking girl to take care of some house chores and run errands time to time. you would have your own room at a great san francisco house."

Kändes inte heller helt lockande.


Kommentarer
Postat av: Malin

Måste vara samma sida som jag använde mig av, finns en hel del intressant där. Men man kan få in en fullträff också, min familj var ju faktiskt toppen! :)

2008-09-29 @ 22:22:28
Postat av: Elin

Vad var det för sida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback