Bilder från i lördags

 Jag försökte få till en mittbena. Gick inte riktigt hela vägen dock.
Kalasförfest hos Maria. Mycket trevligt med härliga tjejer!
 Maria hade kameran i högsta hugg.
 Marias kompis Sofia.
 Annika.
Sen drog vi vidare till en annan förfest, som visade sig vara i huset bredvid mitt. Där var det fullproppat med folk, då det bland annat var en fotbollslagfest. Träffade också en massa folk från Skellefteå.
 Lite posing.
 Annika säger att min kamera alltid gör att hon ser så full ut. Jag vet inte, jag...
 Fredrik och Linnéa. 
 Micke, John och Felix.
 Crazy Natasha.
 Nils och Elin som bodde i lägenheten. Han är från Skellefteå.
 Elin med min och Linnéas gamla gymnasiekompis Camilla.
 Marias jugoslav... :)
 Killen jag träffade när jag var vilse på Ålidhöjd och försökte hitta till Linnéa och gänget. Det visade sig att han också var vilse och försökte hitta till festen jag just varit på.
 Vilka babes.
Sen blev det taxi till Rex, där jag och Linnéa beställde drinkar. Vi var på g, kan man säga. Och kul var det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, vem är stackaren i bakgrunden som inte syns på er posingbild? :D

2008-09-22 @ 21:16:14
Postat av: Elin

Haha, det var lite kul.

Postat av: Annika

Hahaha! Jag äääär nog alltid full när du fotar!

2008-09-22 @ 23:58:00
URL: http://annikki.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, "marias jugge" :) Tack för en grym kväll!

Kraaaam

2008-09-23 @ 18:16:29
URL: http://mariatheresia9.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback