Storonsdagshäng

Efter många om och men, och ett par missförstånd, är nu plats för morgondagens onsdagshäng bestämt. Vi kommer att vara ett extra stort gäng i morgon, då vårt gäng ska slås ihop med Ylva, AK och Petra. Därför behövs också en plats som rymmer åtta personer. Vi har till slut kommit fram till att vi ryms bäst hos Jo-Hanna, som har två soffor och en fåtölj. Det bräcker alla andras sittplatser. Alla får ta med sig lite fika, så att det blir som ett knytkalas. Det kommer att bli mycket trevligt!

I morgon ska jag jobba mellan 13 och 17. Och på torsdag kommer jag att få lite lön. Med Glitter får man nämligen lön den 15:e. Värt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Perfekt kommer det att bli! Wohooo :D Jag järngympar före och kommer så fort jag kan sen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback