Sötkusin

Det blev ingen badminton ikväll. I stället har jag hälsat på storkusin Erik och hans fästmö(!!!) Emma. Jo, de har förlovat sig, fick jag veta idag. Förra helgen, på sin sjuårsdag, gjorde de det. Eller det var Erik, med ringar i beredskap, som frågade Emma om hon ville att de skulle förlova förlova sig. Och det ville hon ju såklart! Jag är jätteglad för deras skull. De är verkligen gjorda för varann.

Det var i alla fall en trevlig kväll. Det var länge sen sist vi träffades och catchade up. Erik visade bilder från sin USA-resa och vi uppdaterade varann om allt som hade hänt. Hur mysigt som helst.

Jag har verkligen de bästa kusinerna!

(När får jag komma och hälsa på dig då, Pärtis?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback