Sommaren

Fick veta idag att jag kom in på sommarkurserna som jag sökt. Jag ska läsa idéhistoria och historia A3. Kollade mina scheman och det såg helt okej ut. Inte många träffar alls.

Hur jag kommer att få jobba i sommar vet jag inte riktigt. Tjuvkikade lite på schemat och det verkar som att jag mest kommer att jobba vecka 26 och 27. Typiskt att det är just de veckor som Sara är hemma! Men jag kommer hem Stadsfestenhelgen såklart! Är ledig den lördagen och ska försöka byta bort fredagen också. Så det blir bra! Sen tror jag inte att jag kommer att jobba så mycket alls, så det får bli att jobba med sommarkurserna då. Och passa på att vara hemma endel i Skellefteå såklart!

En bild från förra sommaren:


Vilken grym sommar vi ska ha!

Kommentarer
Postat av: Olov

The Blonde Mob.

2008-05-06 @ 08:26:38
Postat av: Malin

Jösses vad snygga alla är! Jag menar vanligtvis brukar alla tjejgäng ha någon fuling, men i det där gänget är ju alla snygga... otroligt. :) :P

Postat av: Elin

Hahaha! Saknar dig Malin!

2008-05-06 @ 16:26:24
Postat av: Elin

Hahaha! Saknar dig Malin!

2008-05-06 @ 16:26:51
Postat av: Lisa

det ska bli en skitbra sommar!

2008-05-06 @ 17:01:23
Postat av: Linnea

vad jag längtar!

2008-05-11 @ 22:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback