Min yrabilder so far

Har just kommit hem från ängarna och är så där lullig som är så skönt när man är på fest men så jobbigt när man är hemma och ska göra vanliga saker. Lite yr och avtrubbad och jävlig.

Snart bär det av till Linnéa. Men först tänkte jag bjuda på dagens bilder:

 Linnéa i laget Umeå citysläckers.
 Linnéa och Marie.
 Annika, Ida och Jo-Hanna.
 Olovs snyggpose. ;)
 Micke och Robin i sina solstolar.
Micke skulle ta bild på oss, men det tog ett par tagningar innan det lyckades...

 Annika, Ida och Jo-Hanna på väg hem från ängarna.

Kommentarer
Postat av: Olov

Satan vad snygg jag blev på min snyggpose.

2008-05-31 @ 17:21:12
Postat av: Olov

Satan vad snygg jag blev på min snyggpose.

2008-05-31 @ 17:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback