Kursstart

Idag hade vi introduktion till kursen "Makt och pedagogisk verksamhet". Vi blev indelade i basgrupper och jag hamnade med Micke och gothtjejen Lina, vars tyska man ska bränna ut en tysk serie till mig. Jag och Lina var i samma basgrupp under förra kursen också. När vi jobbade i datasalen visade hon sina bröllopsbilder för mig, Ida och Johanna. Hon kommenterade alla bilderna och när vi kom till en bild på en tjej sa hon "Och där är vår flickvän"... Snacka om att få tyst på blondisarna (Jag, Ida och Johanna). Det var kul. Hon är grym i alla fall.

Jag vet i alla fall inte vad jag tycker om den nya kursen än, men jag känner mig inte helt motiverad. I morgon ska vi filma oss själva när vi ska vara samtalsledare och sedan skriva en analys av samtalet. Det känns inte helt kul.

Nu: lunch, läsning av tysk bok, kanske lite sömn och möjligtvis träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback