GI - vecka 7 - dag 5

Jag känner mig som Anna Skipper här hemma. Mamma och Leif började med GI samtidigt som jag, men de har inte kört lika hårt. Och de har inte så stor koll heller, upptäckte jag nu när jag kom hem. Jag har rensat kylen på lättsockrad yoghurt, majs, sviskon och en massa annat. Tydligen vet de inte riktigt vad som har högt respektive lågt GI. Och mamma som har klagat på att hon inte har gått ner i vikt så mycket. Nu vet jag varför. Men jag ska allt få ordning på dem!

För min egen del går det ganska bra igen. Jag hade ju en liten svacka förut, men tålamod lönar sig visst och nu händer det grejer igen. Och jag känner faktiskt lite skillnad på kläderna, vilket ju gör att man blir ganska uppmuntrad.

Nu ska vi äta sweet chili-lax. En favorit.


Sen blir det förmodligen badminton med gamlers. Också en favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback