GI - vecka 7 - dag 1

Oj, är det verkligen sjunde veckan. Det känns inte så.

Man kan bli lite less ibland i alla fall. Särskilt när man inte har gått ner ett enda kilo sen man började äta mer kolhydrater. Jävulskt drygt. Men det ska tydligen vara "helt normalt", så det är bäst att bara köra på ändå, trots att det känns lite småjobbigt.

Jag är i alla fall pigg och glad nu (till skillnad från de första veckorna). Så att minimera kolhydratintaget igen är inte aktuellt. Jag mår mycket bättre nu. Och jag blir glad av alkohol! Viktigt.  

Det blev inte så mycket träning förra veckan, men i veckan ska jag köra på. Idag har jag sprungit på löpbandet och varit på core. I morgon och på onsdag får vi se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback