Efter att ha sett reprisen av Top Model

Ja, alltså Heather var ju min favorit där i början, men både under förra veckans och denna veckas avsnitt har jag varit lite less på henne. Hon är ju lite socialt handikappad, och då spelar det som ingen roll hur snygg hon blir på bilderna. Det funkar som inte. Men jag tycker om henne ändå; hon är snäll och man tycker synd om henne.

Bianca är för bitchig (och inte min typ utseendemässigt) och Saleisha är för töntig och glad (dock väldigt snygg, och med en grym frisyr).

Däremot har jag börjat gilla Jenah mer och mer, och jag blev faktiskt glad över att hon fick stanna i stället för Heather. Jenah är både rolig, tuff och snygg. Jag tror att hon kan vara min nya favorit. Chantal gillar jag förstås också, men hon är inte lika intressant.


Ja, Jenah är min nya Top Model-favorit.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ska jag berätta vem som vinner? det är inte jenah. :p

Postat av: ylva

Men vad i helvete har du för kompisar som vräker ur sig såna saker om Top Model? Grymt irriterande!

2008-05-04 @ 22:16:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Men varför färgade de hennes hår?? Obegripligt.

2008-05-04 @ 23:10:24
Postat av: Elin

Ja det var ju onekligen en spoiler..! Och jag vill inte veta mer!

2008-05-04 @ 23:24:59
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Lisa

eller så gör hon det. man vet som aldrig. och jag gillar att retas.

2008-05-05 @ 10:43:41
Postat av: Elin

Haha...snygg reparering av skadan. =)

2008-05-05 @ 11:51:52
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback