Bilder från igår

Igår var vi hos Lisa och Emil. Vi spelade spel och lekte musiklek. Det var riktigt trevligt, trots att mitt lag förlorade i både spelet och leken.

Lisa har köpt någon slags lip injection som ska ge fylligare läppar. Det är ett läppglans som börjar stickas efter ett tag, som jag förstod det. Tydligen är verkningseffekten inte så imponerande.


 Lisa innan hon smetat på lip injection.
 Lisa efter att lip injection har börjat verka. Jag vet inte om jag ser någon skillnad direkt.

Jag, Lisa och Anna drog sedan vidare till en annan fest där kusin Erik var. Den festen var inte så ösig, så vi gick till en annan fest där kusin Pär var. Där var det inte heller så mycket drag.
 Erik.
 Peter och Anette.
 Kusinerna!
 Jag och Pärtis.
 Pär och Micke på Station 8.
 Anna.
 Jag och Peter.
 Johnnie och Mattias! Kändiskåt som jag är var jag ju tvungen snacka lite med dem och ta en bild. Jag var nog lite pinsam.

Tack för igår allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback