Typiskt

Min kära vän Anna kunde inte vara med på festen förra helgen för att hon var sjuk. I helgen var tanken att hon skulle komma till Umeå och festa, men nu kan hon inte det heller för att hon måste jobba på sitt nya jobb. Jättetråkigt! Men jag hoppas att Sandra kommer ändå och att vi får kul. Fest hos Linnéa ikväll. Alla (nja, kanske inte alla) är välkomna!

Som ni märker är jag vaken väldigt tidigt. Det hör till mitt nya liv, skulle man kunna säga. Klockan tio blir det någon slags träning på Iksu och sen ska jag och Linnéa gå till stan. Fan att det inte är soligt ute.


Kanske blir det utgång på Schlagerklubben ikväll. Vi har hört att det är "det nya Rex". Om det är bra eller dåligt vet jag inte, men det ska i alla fall finnas en rockavdelning där. Man ska tydligen få komma in gratis om man har med sig en viss grej. Vet någon vad det är för grej man ska ha med sig ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback