Mitt nya liv 2

Som på alla andra måndagar tänker jag även idag att mitt sunda liv måste börja. Jag hade kommit igång ganska bra med träningen innan jag blev förkyld under VFU:n, så det blev ett dåligt avbrott där.

Ikväll ska jag på gympa, med alla andra i min klass, typ. Och det är början på det sunda livet. Från och med nu ska jag träna minst två gånger i veckan. Helst tre egentligen. I veckan blir det, förutom gympa idag, innebandy på onsdag. Och nästa vecka ska det bli tre aktiviteter.

Jag vill så gärna komma i alla mina jeans som jag inte kan ha just nu för att de är för små. Det känns inte så värt att ha en massa kläder liggandes i garderoben som man inte kan använda. Och nu är jag verkligen i behov av kläder.

Så nu jäklar ska det tränas. Och ingen mer skräpmat. Typ.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi ses ikväll på gympan!

Postat av: Elin

Kul att du också ska dit! =)

2008-03-03 @ 18:14:26
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: lyol

jobbigt när ens gympakläder är för små dock...

2008-03-03 @ 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback