Lördagen i bilder

Igår var det fest hos Sandra. Jag passade på att ta lite bilder på hennes fina lägenhet.


 Anna och Sandra
 Sara och Dennis
 Maria och Sofie
 Lisa och Anna
 Linnéa var chaffis
 André, Maria och Anders

Utgång på Station 8 där vi tog oss en soffa som vi höll oss till genom kvällen.
 Gänget
 Olov berättar hur snygg Anna är som brunett?
 Jodå, jag ville också vara med på bild.
 Jag, Anna, Sara och Dennis drog på Frasses efteråt.

Jag hade skitkul igår.

Söndagen har spenderats med släkten. Fick se mitt kusinbarn som är tre månader för andra gången. Åt middag hos farmor som skickade med mig lite mat. Det är alltid uppskattat.

 I morgon blir det klippning och slingning. Jag är peppad.

Angående det föregående inlägget blev det alternativ 1.

Kommentarer
Postat av: Fröken Ostkrok

[email protected]

Där har du min chefs mail :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback