Elin med de lena benen

Jo-Hanna har fylleerkänt några gånger att hon brukar bli sugen på att röra mina ben när vi spelar badminton. Hon tycker att de ser så lena ut. Jag har bara tänkt att hon måste ha rätt skumma ben själv, för det är ju speciellt med mina ben.

Idag innan gympan stod jag och Jo-Hanna och pratade med varann när jag plötsligt kände en hand smeka min vad. Jag tittade ner och där satt Annika på golvet. Tydligen kunde hon inte låta bli att röra mina ben. För de såg så lena ut.

Jag har lena ben, FYI.

Kommentarer
Postat av: lyol

hahahaha! värsta outandet! men jo, dom är ju grymt lena..

2008-03-10 @ 23:12:27
Postat av: lyol

fast det är ju lite jobbigt att jag låter som värsta freaket..

2008-03-10 @ 23:12:53
Postat av: Elin

Du är ju inte ensam om att vara freak i alla fall... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback