Diverse

I morse låg jag och snoozade från 07.10 till 07.30 innan jag insåg att jag ställt alarmet på en timme för tidigt. Ovärt.

Förmiddagen spenderades med att skriva klart grupprapporten. Jag såg till att sitta vid tangentbordet för att förhindra allergiattack mot särskrivningar och dylikt.

Jag skippade tyskan idag och skrev färdigt VFU-uppgift 1 i stället. Nästan i alla fall. Så nu kan jag börja sätta mig in i nästa skrivuppgift som ska vara klar på fredag.

Att sitta på skolan och skriva är hur bra som helst. Hade tänkt sitta i morgon eftermiddag också, om någon vill göra mig sällskap. Jag kommer att befinna mig i någon av datasalarna i Naturvetarhuset.

Nu ska snart Death Cab vara med i OC!


Kommentarer
Postat av: Olov

Jag kan nog kanske sitta med dig Elin.

2008-03-04 @ 21:35:01
Postat av: Elin

Nice! Jag går dit efter 12 nån gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback