Planering

Jomen jag var ganska produktiv idag ändå. Jag har skrivit en och en halv sida på idéhistoriatentan, tvättat och städat. Mamma och Leif kommer hit i morgon eller på torsdag, så då vill jag ju att det ska vara lite snyggt. Tentan ska jag fortsätta med så snart som möjligt.

Många (eller i alla fall Anna och Malin) undrar när jag kommer till Skellefteå nästa gång. Och jag vet faktiskt inte riktigt. Var lite sugen på att komma hem lördag till onsdag(morgon), men då missar jag ju Ylvas födelsedagsfest på lördag. Så i så fall är ett alternativ att komma hem söndag till onsdag. Om bussarna har börjat gå, det vill säga. Sen hade jag väl tänkt komma hem nästa lördag, då jag hoppas att Anna ska styra upp en födelsedagsfest! :)

I veckan jobbar jag: Onsdag 12.30-18.15. Lördag: 12-15.
Nästa vecka jobbar jag: Onsdag 12-17. Fredag: 12-17. Lördag: 12-15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback