Bilder från i lördags

Här kommer äntligen bilderna från lördagens fest/kalas.

 Födelsedagstjejen Jo-Hanna.
 Hon fick många presenter!
 Annika är långhårig igen.
 Ormtårtan som Jo-Hanna hade bakat.
 Det var kul att träffa Ida!
 Jacob, Petra och Sandra.

Jo-Hanna hade gjort en skattjakt.
 Mitt lag.
 Fiskdamm var det också. :)
 Alla fick en påse med diverse godsaker. Mina favoriter var hunden och Jägern.

På väg mot TC...
 Fina Ylva.
 Jo-Hanna och Elin.
 Ylva och Sandra på bussen.
 På TC träffade jag Lena och Troy. Umeå är tydligen litet.
 Annika flirtar. ;)
 Ylva + syster + systers kompis.
 Jacob och Sandra.
 Vi hade roligt med hundarna...
 ...och med Jägern. (Såg idag att Ylva inte bara shottade med mig på herrtoan...)
 Ja, jag vet inte...
 Sen blev det Max!
 Bussresan hem var skoj. :)

Vilken toppenkväll det var! Tack allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback