Utmaning

Jag har blivit utmanad, och bara för att det var Anna som utmanade mig tänker jag ställa upp.

Regler för denna utmaning:

* Länka till den som utmanat dig.
* Berätta sju (!) sanningar om dig själv
* Utmana sju personer
* Lämna ett meddelande till dom som du utmanar


Mina sju sanningar om mig själv:

1)
Jag har bacillskräck. Det var värre förut, men även idag har jag svårt att exempelvis dricka ur samma glas som någon annan. (Det kan man inte tro va, med tanke på hur många jag bytt saliv med.)

2) Det hänger lite ihop med punkten ovan, men jag blir väldigt lätt äcklad. Extra känslig är jag när jag äter. Om jag råkar se något äckligt (blod, saliv, snor etc.) på tv blir hela måltiden förstörd. Jag har också svårt för att äta bland okända människor (speciellt på bussen) eftersom de kan vara äckliga.

3) Jag har svårt för att visa känslor och att öppna mig. Och jag kan bli sårad om inte mina nära märker om jag är nere. Men det är inte så konstigt att de inte märker det, om jag inte visar det. Och om jag inte berättar vissa saker så beror det inte på att jag vill dölja dem, utan bara på att jag har svårt att öppna mig.

4) Jag är dock oftast precis så glad som jag verkar. Optimist, javisst.

5) Jag bryr mig mycket om vad mina nära tänker om mig, och jag vill vara omtyckt av dem. Vad personer som jag inte känner tycker om mig skiter jag oftast fullständigt i.

6) Jag kan vara ganska egocentrisk och sätta mina egna behov före andras. Jag ställer dock oftast upp för mina nära och ibland känns det som att jag skulle kunna göra vad som helst för dem.

7) Jag är internetberoende och har ingen aning om hur jag ska klara mig utan dator onsdag-söndag i Hemavan. Och hur ska ni klara er utan mig? Ja, jag vet inte.

Jag utmanar: Annika, Ida, Ylva, Lisa, SaraJo-Hanna och Olov.

Kommentarer
Postat av: lyol

fan.

2008-01-29 @ 18:38:41
Postat av: olov

men satan

2008-01-29 @ 18:57:54
Postat av: Elin

Hehe.

Postat av: Fröken Ostkrok

Men kompis jag har redan gjort den en gång..

http://minvarld.blogg.se/1201281273_7_sanningar_om_mig.html#comment

Men utmana mig gärna om något annat :)

2008-01-29 @ 22:09:08
URL: http://minvarld.blogg.se
Postat av: Ida

Men åh!

2008-01-30 @ 01:14:00
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback