Operation: uppstyrning av mitt liv

Idag skulle det börja. Jag skulle stiga upp tidigt, skriva på uppsatsen hela dagen och få saker gjort. Men i stället ligger jag och snoozar mellan elva och ett, då jag lyckas ta mig upp. Nu är klockan två och jag har inte skrivit nåt på uppsatsen. Det vore hur bra som helst om jag kunde skriva i tre timmar i alla fall, och jag ska verkligen försöka få ner en sida eller nåt. Men hur motiverar man sig? För mig räcker det inte med att tänka att jag kommer att jobba ihjäl mig nästa vecka. Det är ju nästa vecka.

Möjligtvis åker jag tillbaka till Umeå på lördag. Jag längtar efter min lägenhet och mina Umeåvänner och efter att komma igång med träningen igen. Jag längtar inte efter att läsa CK2 i vår. Jag tror att det kommer att bli ganska tråkigt. Inte heller vill jag skiljas från min fina klass. Det kommer att bli ännu tråkigare än alla CK2-kurser i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Å jag saknar dig! Hör av dig när du är tillbaka i stan så kan vi hitta på något :)

Postat av: Ida

Dina blommor mår så fint så! De har varit lite griniga, men med lite kärlek har allt löst sig och de lever och frodas! :)

2008-01-02 @ 16:59:30
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Maria

Åhh jag vill inte heller skiljas från vår fiiina klass :( men men, vi får styra upp en massa luncher, epp o fika på rasterna :) sköt om dig, sötis och god fortsättning! KRAM

2008-01-02 @ 19:13:32
URL: http://mariapinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback