Någon som har vinterkläder?

Det är ju så att jag, Ida och Kajsa åker till Hemavan nästa onsdag och är borta till söndagen. Jag är skitpeppad. Jag har ett litet problem bara. Jag har ingen bra skid-/snowboardjacka. Dessutom är mina täckbyxor borta. Vet inte alls var de kan vara. Förmodligen i Skellefteå någonstans.

Jag har provat Linnéas skidjacka för att se om jag kunde ha den, men ärmarna nådde ungefär till armbågarna. Typ. Så den kan jag inte låna.

Så jag undrar om det finns någon vänlig själ (utan pygméarmar) som kan tänka sig att låna ut sina vinterkläder till mig. Ni är välkomna att höra av er i så fall!

Kommentarer
Postat av: Malin

Min jacka, som jag tror skulle funka bra som snowboardjacka är tyvärr här med mig, men mina täckbyxor finns i Ursviken om du ska till Skellefteå innan ni åker. Hojta till kan jag be min mor gräva fram dem, du borde kunna ha dem. (

Postat av: lyol

jag har ett par byxor. dom är sådär snygga men dom funakr. dom är grå. ja.

2008-01-22 @ 12:17:58
Postat av: ylva

jag har en jacka, risken finns dock att ärmarna är i storlek pygmé :P

2008-01-22 @ 13:37:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Jonas

Fjällen. Avundsjukan bara forsar fram

2008-01-22 @ 17:18:26
URL: http://seseon.blogg.se
Postat av: Elin

Åh, tack för era erbjudanden!

Malin: Tyvärr ska jag inte till Skellefteå nåt, men tack ändå!
Jo-Hanna och Ylva: Nice, jag kommer gärna och provar!
Jonas: Du ska vara riktigt jäkla avis alltså.

2008-01-22 @ 17:58:37
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: lyol

är jag hemma så är det bara att titta förbi. du kan också komma när jag inte är hemma men kan möjligtvis stöta på problem som att inte kunna komma in i lägenheten.. :)

2008-01-22 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback