Lite påminnelser för mig själv

Att fixa inför Hemavan:

Låna snowboardfodralet av Linnéa
Gå till Johanna och låna hennes bag
Leta åt mina täckbyxor eller låna Jo-Hannas
Låna en täckjacka, möjligtvis av Annika
Se om jag kan hitta någon bra mössa och vantar
(Alkoholbeställningen är inskickad, så den behöver jag inte bry mig om (mycket alkohol blev det!))

Saker jag skulle behöva köpa om jag ska åka ner på stan i morgon eller på lördag:

En datormus
Snygga stövlar som helst ska vara billiga och av bra kvalitet (Inte så troligt, nej jag vet)
En väska som rymmer skolböcker och fyller samma kriterium som stövlarna
Något från lånelistan ovan, om jag skulle komma över något väldigt billigt
Förmodligen något mer också, som jag inte kommer på just nu
(Bonniers tyska grammatik beställde jag från Adlibris idag, så den behöver jag inte köpa)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, hur mkt alkohol blev det?

Postat av: Elin

Tio öl och en liter vin! =) Själv då?

2008-01-24 @ 21:23:43
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Maria

Ååå va kul med hemavan! När drar ni?
Ha en riktig mysig helg, Elin! Kram

2008-01-24 @ 22:45:59
URL: http://mariapinglan.blogg.se
Postat av: Ida

Hehe, lite mer än så. En vinflaska per kväll och två cider/öl per kväll. Kan mycket väl bli över dricka, men jag ville inte riskera att bli utan om det blir stugfester istället för utgångar :) Jag är pepp!

2008-01-24 @ 23:53:28
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback