Jag har inte punka längre!

När min bror skjutsade mig till Umeå passade jag på att utnyttja hans kunskaper lite. Han bytte slang på min cykel, så nu har jag inte längre punka. (Och jag fick lära mig att slang och däck inte är samma sak...) Han satte också upp mina tavellister, vilket jag ju egentligen borde ha klarat av att göra själv. Skitbra i alla fall.

Jag har nu också satt upp tyget som hänger för alkoven och jag är hur nöjd som helst (trots att tyget blev lite för långt). Det är mörkt och skönt, vilket dock hittills har resulterat i att jag har sovit alldeles för länge på dagarna. Men i morgon har jag tänkt ta mig upp och skriva på uppsatsen. Idag fick jag inte ner ett ord. Det ser inte ljust ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback