Diverse problem

Nu är jag klar med opponeringsprotokollet av Marias uppsats. Fy vad svårt det är att opponera. Jag är så dålig på att se varför något är bra eller mindre bra. Jag är verkligen ledsen för din skull Maria för att du fick mig som opponent. Men hoppas att jag kan bidra med något. När det gäller språk och formalia är jag i alla fall haj. Så det var synd att det inte var mer fel där..!

I morgon fyller mamma år så då åker jag hem till Skell. Jag har fortfarande inte köpt någon present och vet inte hur jag ska kunna göra det med min budget heller. Tips på presenter under hundringen mottages gärna!

Jag fick förresten jättedåligt samvete idag. Pappa försökte ringa flera gånger i helgen men jag svarade aldrig för att jag sov eller höll på med nåt annat. Och sen blev det aldrig att jag ringde upp heller. Så när han fick tag på mig igår sa jag att hade slut pengar på mobilen och att det var anledningen till att jag inte ringt upp. Idag ringer han igen och säger att han har köpt ett sånt där refillkvitto och skickat med posten till mig. Han är så himla snäll, och jag är så himla dum. Jag ska aldrig mer skylla på att jag har slut pengar på mobilen till nån. Om jag inte har det förstås.

Kommentarer
Postat av: Olov

Var konventionell. Köp en bok, en rolig rackare. Varför kliva ut ur the safe zone?

Postat av: Elin

Min mamma är ingen storläsare tyvärr, men tack för tipset ändå.

2008-01-15 @ 23:57:27
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Annika

Oj så söt pappa du har! Förstår att du fick dåligt samvete...

Jag tycker du kan köpa henne typ en mössa, sjal, vantar el ngt som hon inte unnar sig själv. Kanske ngt gott som hon inte ämnar sig köpa (torkat renkött?)... mammor är dåliga på att köpa saker till sig själva, så det kan vara lyckat!

2008-01-16 @ 11:35:34
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Olov

Aha, min mamma sväljer nog en bok om dagen. Trodde alla mammor gjorde det. Din mamma kanske är alien.

2008-01-16 @ 11:46:22
URL: http://metmask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback