Äntligen!

Det är en skön känsla man får när man har tagit tag i någonting som man borde ha gjort för länge sen. Och nu pratar jag inte om uppsatsen. Nej, den är fortfarande bara i första stadiet.

Idag har jag nämligen fixat ett tyg som ska hänga för öppningen till min sovalkov, något jag har tänkt göra ända sedan jag flyttade in i lägenheten. Hela hösten har jag vaknat av att solen har lyst in i min näsa och gett mig nysattacker, men nu är det slut med det. Har köpt ett mörkt och tätt tyg som nu kommer att hindra de flesta av solen strålar att hitta in i min näsa. Det känns mycket bra! Nu återstår bara att sy och fålla, och allt vad det heter. Tur att jag fortfarande är hemma hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback