Min tandempartner!

Jag har haft lite dåligt samvete över att jag inte har styrt upp en dejt med min tandemparner, ni vet tjejen från Österrike som jag ska träffa och prata tyska och svenska med, för att vi ska lära oss det andra språket.

Igår fick jag i alla fall ett sms av henne:

"Hej Elin! Pa lordag jag har ett party. Du ar valkomna! Tar vanner med och ol. ;-) Maria"

Visst är hon söt? Tydligen tog det tio minuter för henne att skriva messet.

Tyvärr tror jag dock inte att jag kommer att kunna gå på hennes fest, men vi sa att vi skulle gå och fika någon dag till veckan annars.

I morgon ser det ut som att det kan bli fest hos mig! Ska käka på Invito med lite Skellefteåvänner först och sen drar i alla fall jag och Malin (och förhoppningsvis fler) hem till mig på party. Som vanligt är alla välkomna!


Kommentarer
Postat av: lyol

och vi vet alla vad vi gör på lördag... en grupp dejt med film! yeah!

2008-02-15 @ 00:12:40
Postat av: lyol

fast minus särskrivningen. med andra ord en gruppdejt. bara så man inte missförstår. det vore jobbigt.

2008-02-15 @ 00:13:35
Postat av: Malin

Kvällen kommer bli kanon!!
:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback