Lördagkväll

Gårdagen var ju som sagt en underbar dag. Kvällen var också hur bra som helst.

 Ida, Johanna, Kajsa, AK och Ylva

Middagen bestod av fläskfilé och pasta och var jättegod. Efter middagen spelade vi spel och såg Melodifestivalen. Jag var lite skeptisk först eftersom schlager inte riktigt är min grej, men när jag såg att BWO skulle vara med blev det hela mycket mer intressant. AK hade nog också rätt i att Frida var ganska stenad.



Vi tog bussen in till stan och jag körde lodisstilen och hade med mig vinet som jag inte hann dricka upp hos Kajsa i en petflaska.

 AK och Ylva på Vasaplan

Sen drog vi till Shape up som var ett trevligt ställe. Roligast var det när Micke jagade iväg några killar som satte sig vid vårt bord genom att trycka upp sitt äckelfinger under näsan på dem. (För alla som inte vet har Micke krossat toppen på sitt lillfinger och måste ha en skena där. Den går inte att tvätta och luktar verkligen anus. Jag gillar den inte.)


Vi som var där.

Nu ska jag fortsätta min bakissöndag som jag inte är särskilt bakis på.

Kommentarer
Postat av: Fröken Ostkrok

Det ser ut som att ni hade en trevlig kväll!
NAjs :)

Själv så hgår jag in på sista natten nu, sen en veckas välbehövd ledighet.
Hög femma på det!

Postat av: Suffe

Man skulle alltså kunna säga att Micke gav dem fingret? *trumvirvel* Förlåt, den där var dålig. Tomas hade skämts över mig. :P

2008-02-24 @ 22:03:10
Postat av: Elin

Haha...jag tycker att den var rolig!

2008-02-24 @ 22:25:23
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback