Fredagkvällen i bilder

Fredagen var en bra dag. Jag käkade Invitos supergoda buffé med Linnéa, Sandra, Lisa och Isabell. Efter det kom Malin till Umeå och vi drog ihop en fest hos mig.

 Ylva var med som vanligt :)
 Malin och Linnéa
 Isabell och Ida
 Jo-Hanna och Jacob
 Jag och Jacob
 Jag och Isabell
 Mickes kompisar Petter och Sandra
 Jo-Hanna och Ida, Ylva och Jacob
 Vad tittar Malin på i hissen?

Utgång på Corona

 Ylva och Malin
 Jag och Jacob posar
 Snusposen :) Måste dock påpeka att det endast var Onico under läppen. Mitt nyårslöfte om att inte festsnusa eller -röka har jag klarat galant.
 Systrarna Engman
 Mingel på Corona

Kul att du var här, Malin! Jag antar att det är min tur att dra mig till Polen nästa gång...


Kommentarer
Postat av: Olov

Asså jag ska ge Linneá en förlovningsring och hoppas på det bästa. Hennes t-shirt är ju så satans awesome.

2008-02-17 @ 19:37:00
Postat av: Elin

Go for it, Olov!

Postat av: Anonym

Ja det tycker jag definitivt, kom hit och hälsa på (även om Warszawa kanske inte är så kul...haha)

För övrigt så gillar jag er, Elins kompisar. Tack för en trevlig kväll! :)

2008-02-18 @ 19:45:10
Postat av: Anonym

*Host, host* Det är fortfarande MIN t-shirt.../Linneas lillasyster.

2008-02-26 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback