En ny livvstil?

Alla vårkänslor jag haft de senaste dagarna var som bortsnöade när jag steg upp i morse. Damn.


På vägen hem från Grubbeskolan, där dagen har spenderats med konflikthanteringsseminarium, gick jag på stan en sväng. Har hittat en väska jag vill köpa, men jag har inte bestämt mig om jag har råd med den.

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska sluta spendera så mycket pengar på mat och dryck, och lägga mer pengar på kläder och sånt som man har kvar dagen efter. Detta har jag kommit fram till efter att ha insett att jag köpt ca tre klädesplagg sen i september, och så många öl att jag inte kan räkna dem. Så det känns inte helt orimligt att försöka fördela studiemedlet på ett lite annat sätt.

Om jag ska börja med att spendera pengar på väskan, innan jag sparat in pengar på att inte köpa annat, är dock frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback